Usługi reklamowe
Chcesz zwiększyć widoczność swojej firmy podczas Targów LUBDOM? Skorzystaj z dodatkowych możliwość reklamy!
Chcesz zwiększyć widoczność swojej firmy podczas Targów LUBDOM? Skorzystaj z dodatkowych możliwość reklamy!

Targi Lublin S.A. dysponują 12 własnymi tablicami billboardowymi. Powierzchnia reklamowa o wymiarze 5,04 x 2,38 m. Tablice są umiejscowione na terenie otwartym. Możliwa ekspozycja reklamy ul. Dworcowej lub ul. Lubelskiego Lipca `80.




Reklama na elewacji Hali C
Pokaż, że Twoja firma jest liderem rynku – zaprezentuj swój logotyp na wielkoformatowej siatce reklamowej tuż nad głównym wejściem do hal targowych. Nośnik daje niemal nieograniczone możliwości prezentacji treści promocyjnych. Twój logotyp może być również wyeksponowany na planie hali oraz w katalogu targowym.

Reklama na szybach premium
Szyby premium to idealne miejsce na prezentację Twojej oferty. Są usytuowane tuż przy wejściu głównym do obiektów targowych. Prezentacja treści jest widoczna zarówno od strony wejścia do targów jak i wewnątrz foyer.

Ustawienie własnych plansz reklamowych na terenach targowych
Ekspozycja reklamy w formie banneru, ram tekstylnych lub roll-upu na hali targowej, w holu lub innym uzgodnionym miejscu.
Przyciągnij uwagę Twoich przyszłych klientów od pierwszego momentu wizyty na Targach LUBDOM. Ustaw balon reklamowy na zewnętrznym terenie ekspozycyjnym, tuż przed głównym wejściem na teren Targów.

Reklama w katalogu targowym
Katalog to podstawowe źródło informacji dotyczących szczegółowego programu imprezy targowej, listy wystawców oraz planu hali. Dzięki temu katalog jest doskonałym nośnikiem reklamowym trafiającym bezpośrednio do odpowiednio wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

Reklama na identyfikatorach
Zareklamuj swoją firmę na identyfikatorach podczas trwania wydarzenia. Jest to skuteczna forma promocji, zwłaszcza w środowisku biznesowym. Informacja o Twojej firmie, topowych produktach i usługach trafia bezpośrednio do wystawców, prelegentów, przedstawicieli mediów. Identyfikatory są widoczne podczas bezpośrednich rozmów i negocjacji.

